billetter

Kære koncertgæst

Herunder finder du en vejledning til hvordan du henter billetter på place2book.

Vi glæder os meget til den næste koncert og du kan altid finde billetter til denne her

Vejledning til afhentning af billetter: (Klik på billedet) 

Retningslinjer vedr. reperation af instrumenter

Retningslinjer for betaling for reparationer af musikinstrumenter med videre.


Følgende retningslinjer er udarbejdet for at skabe klarhed over hvilke udgifter til reparation og vedligeholdelse København Politi Orkester dækker, samt hvilke indkøb af blade, mundstykker og andet, som dækkes af orkester-kassen.

I retningslinjerne skelnes mellem instrumenter, som ejes af medlemmerne personligt og instrumenter, som ejes af orkesteret og udlånes til medlemmer.

Vedrørende instrumenter ejet af orkesteret, som medlemmer råder over privat:

  1. Udgangspunktet er, at det enkelte medlem selv betaler for nødvendige reparationer og vedligeholdelse af instrument.
  2. I særlige situationer kan orkesteret dække nogle af udgifterne, normalt op til 50%, såfremt dette på forhånd er accepteret af kassereren og den instrumentansvarlige. Eksempler på særlige situationer: særligt dyre reparationer, reparationer af skader opstået under brug i KPO-regi, reparation af instrumenter der særskilt skal anvendes i KPO-regi etc.
  3. Indkøb af blade, mundstykker og lignende betales af det enkelte medlem.

Vedrørende instrumenter ejet af medlemmerne personligt:

  1. Alle udgifter til reparationer, blade, mundstykker m.v. betales af medlemmet selv.


Det bemærkes at disse retningslinjer ikke gælder slagtøjsgruppen. Her betaler orkesteret for reparationer mv.

Retningslinjerne er vedtaget i bestyrelsen og træder i kraft 1. januar 2014.

 

Generalforsamling 2015

Der indkaldes hermed til generalforsamling i Københavns Politi Orkester
fredag d. 20. marts 2015 kl. 20.00
Høveltegård

Dagsorden ifølge vedtægterne

1. Valg af ordstyrer. 

2. Valg af stemmeudvalg (minimum 2 medlemmer).

3. Formandens beretning.

4. Kassererens beretning.

5. Fastsættelse af kontingent og diæter.

6: Indkomne forslag

7. Valg

a) Valg af kasserer. (2-årig periode, blandt alle akt.) Dean er på valg.

b) Valg af bestyrelsesmedlem ( 2-årig periode, politi) Danny på valg – ønsker ikke genvalg.

c) Valg af bestyrelsesmedlem (2 årig periode, civil) Mikkel på valg.

d) valg af 1 bestyrelses-suppleant (1-årig periode, politi) - Britt Heinzmann er på valg.

e) valg af 1 bestyrelses-suppleant (1-årig periode, øvrige akt.) Mark er på valg.

f) valg af 2 revisorer (1-årig periode, alle aktive).Boye og Svend- Erik er på valg.

g) valg af 1 revisor-suppleant (1-årig periode, alle aktive). Karen er på valg.

8. Eventuelt.

 

Forslag bedes sendt til bestyrelsen inden 1. marts.

 

På vegne af bestyrelsen

 

Jacob Ulrich Krogh
Formand

 

 

 

Formand

 

 

 

Kageliste

KAGELISTE FOR KPO, Resten af 2016


Uge

Navne

36

Karin og Kristian

37

Kevin og Mads

38

Mads-Christian og Martin

39

Mette Z og Michael Jensen

40

Bieber og Mikkel

41

Per Milbo og Per Nørgaard

42

Simon og Stine

43

Tina og Tom

44

Alex og Bette

45

Anne Marie og Astrid

46

Betina og Birgitte

47

Boye og Britt

48

Dean og Dorte

49

Hanne og Helle

50

Henning L og Jack

2

Jesper og Johnny

3

Josefine og Jacob

4

Svend Erik og Line

5

Henning M og Karen

6

Kenneth Andersen og Lars